Soft Facturare versiunea Standard - Ghid de utilizare - Configurare
Pentru a introduce datele firmei dvs și pentru a activa programul, intrați în formularul "Configurare"
Seria pe care dvs. trebuie să o dictați reprezentantului nostru pentru a primi codul de activare. ATENȚIE!!!! Această serie se schimbă la fiecare deschidere de formular.
Introducerea codului de activare pe care îl primiți de la un reprezentant al firmei noastre.
Formularul de configurare după activare. Imediat după primirea mesajului că programul a fost activat, puteți modifica: denumirea firmei, codul fiscal, seria facturilor, seria chitanțelor, seria avizelor și numărul de la care se începe facturarea.
În acest formular de configurare puteți introduce date firmei dvs.
Pentru a actualiza, deschideți aplicația nouă -> Update -> alegeți aplicația pe care o folosiți în prezent și apăsați Save. Folosiți în continuare versiunea noua. După efectuarea update-ului, butonul de update dispare.
Cum funcționează:
În cazul în care încărcați poza folosind butoanele din Configurare, atunci programul va încărca poza aleasă de dvs.
Dacă nu alegeți nici o poză, programul încarcă fișierul logostart.bmp, logofactura.bmp, bgfactura.bmp sau logochitanta.bmp din directorul programului.
Dacă acestea nu există, atunci programul nu încarcă nimic.
Am procedat de această manieră pentru a oferi posibilitatea de portabilitate a programului.(Dacă vreți să facturați de pe mai multe calculatoare și vreți să beneficiați și de imaginile cu logo, puneți în directorul portabil al programului imaginile respective)
În cazul în care încărcați poza folosind butoanele din Configurare, atunci programul va încărca poza aleasă de dvs.
Dacă nu alegeți nici o poză, programul încarcă fișierul logostart.bmp, logofactura.bmp, bgfactura.bmp sau logochitanta.bmp din directorul programului.
Dacă acestea nu există, atunci programul nu încarcă nimic.
Am procedat de această manieră pentru a oferi posibilitatea de portabilitate a programului.(Dacă vreți să facturați de pe mai multe calculatoare și vreți să beneficiați și de imaginile cu logo, puneți în directorul portabil al programului imaginile respective)
De aici deschideți fereastra de Windows Explorer și alegeți un fișier în format bmp, gif, jpg, care să conțină imaginea pe care o doriți să apară în antetul facturii. Dacă doriți să scoateți imaginea, în fereastra de Explorer apăsați Cancel. (vezi ex.)
De aici deschideți fereastra de Windows Explorer și alegeți un fișier în format bmp, gif, jpg, care să conțină imaginea pe care o doriți să apară în meniul principal. Dacă doriți să scoateți imaginea, în fereastra de Explorer apăsați Cancel. (vezi ex.)
De aici deschideți fereastra de Windows Explorer și alegeți un fișier în format bmp, gif, jpg, care să conțină imaginea pe care o doriți să apară pe fundalul facturii. Dacă doriți să scoateți imaginea, în fereastra de Explorer apăsați Cancel. (vezi ex.)
Deschideți fereastra de Explorer și alegeți locația unde doriți să exportați toate datele (avizele, chitanțele, clienții, delegații, emitenții, facturile emise, proformele, numărul facturii curente). Formatul este de tip mdb (Microsoft Data Base). Dacă alegeți o bază de date existentă, informațiile curente vor suprascrie informațiile din baza de date selectată. Dacă tastați un nume în fereastra de Explorer, se va crea o bază de date cu numele respectiv în locația aleasă și vor fi copiate toate datele din program în baza de date nou creată.
Setare perioadă backup. În acest caz programul crează un backup (copie de siguranță) în subdirectorul Backup (creat automat de program). Se va modifica data următorului backup conform perioadei alese. Odată stabilită perioada de backup, programul efectuează automat (fără intervenția dvs) backup-uri conform perioadei stabilite.
Data la care se va efectua următorul backup. După ce se efectuează backup-ul, programul modifică data în funcție de perioada stabilită.
Importa toate datele dintr-o versiune anterioara, iar datele curente vor fi sterse. Programul va avertizeaza în acest sens.
Setare pentru a tipări o factură în format A4 (vezi ex.)
Setare pentru a tipări o factură + o chitanță în format A4 (vezi ex.)
Setare pentru a tipări două facturi în format A5 (vezi ex.)
Setare pentru numărul de exemplare tipărite la "Imprimare directă" din formularul de facturare.
Setare pentru numărul de exemplare tipărite la "Imprimare directă" din formularul de avize.
Setare pentru stabilirea grosimii liniilor din factură (ex. grosime 2 și ex. grosime 4).
Setare pentru afișarea zecimalelor la cantitate în facturi, avize, proforme.
Setare pentru neplatitorii de TVA. Va disparea coloana de TVA din formularul de introducere a facturilor si din toate formatele tiparite. Facturile vor fi înregistrate în situatii cu cota de TVA 0%.
Textul care apare în subsolul facturilor (vezi ex.)
Avantajele lucrului în rețea:
1. Nu este nevoie să introduceți un client care a mai fost introdus de alt punct de facturare din rețea.
2. Nu este nevoie să introduceți un produs care a mai fost introdus de alt punct de facturare din rețea.
3. Aveți o situație centralizată a facturilor emise. Rapoartele financiare vor reprezenta situația centralizată.
4. Puteți tipări, vizualiza sau anula o factură emisă de oricare punct de facturare din rețea.
5. Puteți opera încasări pe o factură emisă de oricare punct de facturare dinrețea, încasările se actualizează la sincronizare.
6. Aveți un backup permanent al datelor centralizate.
1. Nu este nevoie să introduceți un client care a mai fost introdus de alt punct de facturare din rețea.
2. Nu este nevoie să introduceți un produs care a mai fost introdus de alt punct de facturare din rețea.
3. Aveți o situație centralizată a facturilor emise. Rapoartele financiare vor reprezenta situația centralizată.
4. Puteți tipări, vizualiza sau anula o factură emisă de oricare punct de facturare din rețea.
5. Puteți opera încasări pe o factură emisă de oricare punct de facturare dinrețea, încasările se actualizează la sincronizare.
6. Aveți un backup permanent al datelor centralizate.
Deschideți modulul de configurare a rețelei.
Baza de date centralizată poate fi creată de către orice utilizator din fereastra de configurare rețea. Dacă este deja creată se realizează doar o conexiune fără a fi afectate datele. Practic, la selectarea primei tabele partajate se deschide o fereastră de dialog în care se poate crea o bază de date local sau în rețea sau selecta o bază de date deja creată.
Utilizatorul se poate conecta sau deconecta (integral sau parțial) la baza de date centralizată oricând dorește prin bifarea sau debifarea legăturilor din fereastra de configurare rețea. Dacă debifează toate legăturile conexiunea va fi întreruptă și în fereastra de configurare lucru în rețea la "Status" va apărea scris "Nu există conexiune", deasemenea calea către baza de date partajată va fi ștearsă.
Programul dispune de două moduri de sincronizare: manuală și automată.
Utilizatorul se poate conecta sau deconecta (integral sau parțial) la baza de date centralizată oricând dorește prin bifarea sau debifarea legăturilor din fereastra de configurare rețea. Dacă debifează toate legăturile conexiunea va fi întreruptă și în fereastra de configurare lucru în rețea la "Status" va apărea scris "Nu există conexiune", deasemenea calea către baza de date partajată va fi ștearsă.
Programul dispune de două moduri de sincronizare: manuală și automată.
La prima legătură creată, modul de lucru prestabilit este "Sincronizare manuală".
În acest caz în ferestrele care conțin datele care au fost selectate pentru sincronizare va apărea un buton cu funcția de sincronizare (actualizarea tabelelor locale și în rețea) și încărcare a datelor (actualizarea datelor în formular - după închiderea și redeschiderea formularului obțineți același lucru).
Dacă alegeți în ferestra de configurare lucru în rețea "Sincronizare automată".
Va trebui să stabiliți intervalul de sincronizare: timpul dintre două sincronizări succesive efectuate după criteriile definite în fereastra de configurare rețea. Sincronizarea durează în funcție de volumul datelor ce urmează a fi sincronizate și de viteza de funcționare a rețelei. De aceea recomandăm un timp de sincronizare adecvat cu numărul de stații conectate la baza de date partajată, cu viteza conexiunii la server și performanțele serverului (pentru 3 - 5 stații de facturare recomandăm minim 180 de secunde).
Aveți de asemenea opțiunea de a afișa timpul dintre două sincronizări succesive (în secunde) pe bara de titlu a ferestrelor care conțin date partajate în rețea sau pe toate ferestrele din program.
În acest caz în ferestrele care conțin datele care au fost selectate pentru sincronizare va apărea un buton cu funcția de încărcare a datelor (actualizarea datelor în formular - după închiderea și redeschiderea formularului obțineți același lucru).
Arhivează facturile emise până la data specificată. Programul va crea o bază de date în format mdb (Microsoft Data Base) cu denumirea "facturi_emise_pana_la_data.mdb" în subdirectorul Arhive (creat automat de program). Facturile respective vor fi șterse din baza de date curentă.
Importă datele dintr-o arhivă. Datele importate vor fi adăugate în baza de date curentă, iar arhiva va fi ștearsă.
Harta site - Sitemap | Bitorder SRL © | Program facturare https://www.softfacturare.ro/